Kā izveidot labu “Par Mums” lapu

By   March 11, 2014

par mums

Vienalga vai ir nepieciešams uzrakstīt “Par mums” lapu savai jaunajai mājaslapai, vai varbūt tu vienkārši tu vēlies pārveidot un uzlabot savu “Par mums” lapu, šeit būs daži padomu, kā tev izveidot labu “Par mums” lapu.

Jebkura uzņēmuma vai personas “Par mums” lapa mājaslapā ir viena no svarīgākajām šīs mājaslapas sastāvdaļām, jo tā pastāstīs mājas lapas apmeklētājam, to, kas ir šīs lapas autors, kādi ir viņa mērķi, vērtības, tas radīs pirmo iespaidu par autoru un reizē arī pašu mājaslapu. Tādēļ noteikti “Par mums” lapā ir jāiekļauj informācija par pašu firmu vai lapas autoru, ko šī mājaslapa var sniegt tās apmeklētājam, cik  ilgi firma vai cilvēks jau darbojas šajā jomā, kādi ir ilglaicīgie mērķi un misija, kā arī noteikti ir jāiekļauj adrese, jo, gadījumā, ja, piemēram,firmai ir vairākas vietas vai veikali, klientam ir svarīgi zināt galvenās mītnes adresi, gadījumā, ja ir nepieciešams ar to sakontaktēties

Nākamais padoms ir nerakstīt šo “Par mums” tekstu pārāk garu, jo vairumā gadījumu mājas lapas apmeklētājs nevēlas lasīt garu, detalizētu tekstu, bet gan gūt iespaidu par mājas lapas īpašnieku ātri. Un noteikti ir vērts arī padomāt par tā saukto “odziņu”, jeb faktiem vai lietām, ko iekļaut šajā “Par mums” lapā, lai tā šķistu personiskāka un vairāk uzrunātu mājs lapas apmeklētāju. “Par mums” lapa ir kā organizācijas vai personas atspoguļojums, tādēļ noteikti vajadzētu iekļaut arī kādu personiskāku faktu, lai šī organizācija šķistu cilvēciskāka un patīkamāka.

Ieteicams šajā “Par mums” lapā ir iekļaut ne tikai pamata informāciju, bet arī to kādi iespējamie apbalvojumi ir iegūti, lielākie sasniegumi, lai kompānija izskatītos prestižāka klienta acīs, kā arī var iekļaut interesantus faktus un pat sava veida laika joslu ar kompānijas nozīmīgākajiem un atpazīstamākajiem notikumiem, lai klients varētu ātri un ērti ieraudzīt, cik attiecīgā kompānija ir veiksmīga.

Ja tu domā – iekļaut vai neiekļaut šajā “Par mums” lapā kompānijas vēsturi, noteikti dari to, jo tas liks uzņēmumam šķist patiesākam un atklātākam, kas piesaista klienta un lasītāja uzmanību. Ja lapā nav iekļauts neviens vēstures fakts vai informācija, var šķist, ka kompānija vai nu melo savam klienta, vai noteikti kaut ko noklusē.

Ja kompānijai ir kādi video, kas pozitīvi atspoguļo kompāniju, blogs vai facebook vai twitter konti, noteikti iekļauj arī šo informāciju “Par mums” sadaļā, jo tas viss palīdzēs klientam iepazīt kompāniju, kā arī radīs ciešāku kontaktu starp klientu un pašu kompāniju.

Un pēdējais padoms ir noteikti padomāt arī par oriģinālu vai īpašu šīs lapas noformējumu – ievieto bildes, infografikus, interesantas iezīmes, kas piesaistīs klientus ne tikai vizuāli, bet arī to saturs radīs skaidrāku kompānijas tēlu.

Ceru, ka šis raksts palīdzēs tev izveidot efektīvu, uzmanību piesaistošu, kompāniju reprezentējošu un visā visumā interesantu “Par mums” lapu, ar kuras palīdzību tev izdosies piesaistīt sev jaunus klientus, kā arī no jauna ieinteresēt jau esošos.